א'- ה'09:00 - 17:00
כתובת:סחרוב 22 , ראשון לציון
טל:03-9797787
אנו ברשת

ביטוח נסיעות לנשים בהריון - אביב ביטוחים

7 במאי 2020

אישה בהריון זקוקה לתשומת לב והשגחה מיוחדת לשם שמירה על בריאות תקינה במצבה העדין. כללי הזהירות המופנים כלפי נשים בהריון מקבלים חשיבות יתרה בעת שהייה בחו”ל, משום שרמת הסיכון גבוהה יותר. לפיכך, יש צורך בביטוח נסיעות מיוחד אשר מלבד פרמטרים כגון משך הטיול ואופיו, יקח בחשבון גם את מצבה הבריאותי ושלב הריונה של האישה.

ביטוח נסיעות לנשים בהריון

פעמים רבות ההריון כולל תהליכים שלא ניתן לצפותם מראש, ולכן הסיכוי להפעלת פוליסת הביטוח גדל ואיתם גם מחיר הפוליסה. פוליסת ביטוח רגילה אינה מכסה את מצבי ההריון השונים, לרבות הריון מחוץ לרחם, שמירת הריון לאחר 26 שבועות, לידה, לידה מוקדמת וטיפול בוולד. לכן חשוב לזכור כי על אף שביטוח נסיעה לנשים בהריון יקר יותר, בהתאמה הוא גם מעניק כיסוי מקיף בהרבה מפוליסה סטנדרטית. לכל חברת ביטוח יש מדיניות משלה, אולם כולן מתייחסות לביטוח המצב במשנה זהירות וככל הנראה יבקשו לראות טפסים המעידים כי ההריון תקין. בין היתר, ביטוח נסיעות מותאם לנשים בהריון נותנים כיסוי גם על החמרה במצבי הריון שונים, אשר מצריכים פינוי דחוף אל בית החולים, ללא תלות במיקומה של האישה. בנוסף, במידה ונולד פג, הפוליסה כוללת גם כיסוי לשלבי הטיפול הראשונים.

חובת דיווח לחברות הביטוח

חשוב להתאים את הפוליסה למצב ההריון ולרכוש את ההרחבות הנדרשות. יש לזכור לעדכן את סוכן הביטוח וחברת הביטוח במצב הבריאותי, ולוודא שהפוליסה אכן רלוונטית ותיתן את הכיסוי הנרחב ביותר בהתאם לשבועות ההריון שבהם תשהו בחו”ל. אם מדובר בהריון שהושג לאחר טיפולי פוריות או הריון בסיכון, יש להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת שיכין את המסמכים הרלוונטיים המרכזים את כל המידע הרפואי על ההריון, כדי שבמקרה הצורך תוכלי למסור מידע זה לחברת התעופה או לרופא מקומי אם וכאשר תזדקקי לו. היבט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שבוע ההריון של האישה. עד השבוע 22-24 הסכנה המרכזית היא הפלה. אולם, אישה שטסה לחו”ל מעבר לשבועות אלו מסתכנת גם בלידת פג וצריך להביא אפשרות זו בחשבון. חלק מחברות הביטוח מציעות כיסוי ללידת פג, אולם עלות הטיפול בפג בפועל עשויה להיות גבוהה בהרבה מהסכום שמקצה הביטוח.

חריגות

כמו בכל דבר בחיים, גם בביטוח יש יוצא מן הכלל. חשוב לשים לב לחריגים בפוליסת הביטוח, משום שחברות ביטוח רבות לא נותנות כיסוי מלא לנשים בחודשי הריון מתקדמים השוהות בחו”ל, או נשים שהריונן מוגדר בסיכון גבוה בשל גילן או כל סיבה אחרת, מהסיבה שהן נמצאות בסיכון רב יותר ואף עלולות ללדת בעת שהותן בחו”ל.

ביטוח נסיעות לנשים בהריון חשוב עבורכם ובאותה מידה עבור העובר שלכן. אל תקלו ראש בדבר משום שבמידה ועשיתן ביטוח רגיל והחלטתן לא להצהיר על היותכן בהריון, האחריות מוטלת כל כולה עליכן בכל מקרה או תרחיש בו תזדקקו לסיוע הקשור להריון שלכן.

פרטי התקשרותצרו איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אביב ביטוחיםביטוח נסיעות
מעניקים לכם את השקט ליהנות מכל רגע בטיול שלכם. סוכנותינו פועלת במשך שנים רבות מול חברות ביטוח גדולות ומובילות בישראל.
https://www.bitaviv.co.il/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
עקבו אחרינואנחנו ברשת
תוכלו למצוא אותנו ברשתות החברתיות ולעקוב אחרי העדכונים שלנו
פרטי התקשרותצרו איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת
אביב ביטוחיםביטוח נסיעות
מעניקים לכם את השקט ליהנות מכל רגע בטיול שלכם. סוכנותינו פועלת במשך שנים רבות מול חברות ביטוח גדולות ומובילות בישראל.
https://www.bitaviv.co.il/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
עקבו אחרינואנחנו ברשת
תוכלו למצוא אותנו ברשתות החברתיות ולעקוב אחרי העדכונים שלנו
Call Now Button




צרו איתנו קשר
פתח צ'אט
ברוכים הבאים,
במה אוכל לעזור?