א'- ה'09:00 - 17:00
כתובת:סחרוב 22 , ראשון לציון
טל:03-9797787
אנו ברשת

ביטוח למקרים כאלו - אביב ביטוחים

5 במרץ 2020

תאונה קטלנית עם תוצאות קטלניות

ככל שתוצאותיה של תאונה חמורות יותר, כך גדל הסיכוי שהנהג הפוגע יזדקק לשירותיו של עורך דין פלילי תאונות דרכים שיעמוד לצידו, כי הסיכויים לפתיחת תיק פלילי נגדו גבוה יותר. תאונות דרכים נחלקות באופן גס לשלוש רמות: תאונות עם נזקי רכוש בלבד, תאונות עם נפגעים אשר בגינן יפתח בדרך כלל גם תיק פלילי ותאונות קטלניות עם הרוגים. עם זאת, ישנם מצבים קיצוניים בהם גם בתאונות עם נזקי רכוש בלבד ינקטו פעולות גם במישור הפלילי. כאשר מדובר על רשלנות קיצונית שגילה הנהג או התנהגות לא הולמת מול כוחות הבטחון יכולים להוות סיבה לפתיחת תיק פלילי נגדו. כאשר מדובר על תאונה קטלנית עם הרוגים, ינסה עורך דין פלילי תאונות דרכים להוכיח כי מדובר על גרימת מוות ברשלנות ולא הריגה. העונש המוטל בגין הריגה יכול להגיע גם לעשרים שנות מאסר בעוד שהעונש בגין גרימת מוות ברשלנות הוא עד שלוש שנות מאסר. כמובן שככל שיפעל הנהג כפי שמצופה ממנו לאחר התאונה, לא יפקיר את הפצועים או ההרוגים, יזעיק כוחות הצלה וישתף פעולה עימם בזירת התאונה, כך גבוה הסיכוי שבית המשפט יתייחס למקרה בסלחנות רבה יותר.

ביטוח למקרים כאלו

צריך ועדיף שיהיה לך ביטוח רכב במקרים כאלה ככה שתקבל פיצוי כספי, אשר יכסה כל נזק שנגרם לך ולצד השלישי עקב התאונה או המקרה. כדי לבחור חברת ביטוח בשוק הצפוף היום אנחנו חייבים לבדוק הרבה פרמטרים. אביב ביטוחים הינה סוכנות ביטוח מקצועית ואמינה, עם ניסיון בתחום מזה שנים רבות ועוזרת ללקוחותיה בבחירת פוליסת ביטוח רכב מותאמת כל זה במחירים תחרותיים ושירות יוצא מן הכלל.

עורך דין פלילי תאונות דרכים

תאונות דרכים הן אחת הסיבות המרכזיות למותם של אנשים שלא במוות טבעי. מספר ההרוגים בתאונות דרכים גבוה מאוד ביחס למספר ההרוגים במלחמות או בפעולות טרור. אם בעבר היתה התייחסות סלחנית יותר לנהגים שגרמו לפגיעה או למותו של אדם בתאונת דרכים, היום הגישה היא מחמירה יותר, במיוחד לאורן של תאונות פגע וברח בהן הנהג הפוגע מפקיר את הפצוע או ההרוג. במצב של תאונות דרכים עם נפגעים, לרוב התייחסות בית משפט אל התאונה היא לא רק במישור התעבורתי אלא גם במישור הפלילי.

 

כיצד לחפש את עורך הדין המתאים?

ככל שמדובר מעל תאונה חמורה יותר, כך יש למצוא עו”ד דין פלילי תאונות דרכים ולא רק עורך דין תעבורה. עורך דין זה ידע לטפל במקרה ויהיה בקיא הן במישור הפלילי והן במישור התעבורתי. בנוסף, על עורך הדין להיות בעל ניסיון רב בתחום. יש לבדוק שמאחוריו מספר תיקים של תאונות דרכים קשות בהן הצליח לסייע להקלה בעונש למרשו. חשוב למצוא עורך דין שיהיה מכיל ואמפתי בנוסף להיותו מקצוען. איש אינו מעוניין למצוא את עצמו מעורב בתאונת דרכים קטלנית ובתאונות בכלל, ועורך דין מקצועי ומנוסה יוכל לעזור למרשו לחזור למסלול חייו מהר יותר.

פרטי התקשרותצרו איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אביב ביטוחיםביטוח נסיעות
מעניקים לכם את השקט ליהנות מכל רגע בטיול שלכם. סוכנותינו פועלת במשך שנים רבות מול חברות ביטוח גדולות ומובילות בישראל.
https://www.bitaviv.co.il/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
עקבו אחרינואנחנו ברשת
תוכלו למצוא אותנו ברשתות החברתיות ולעקוב אחרי העדכונים שלנו
פרטי התקשרותצרו איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת
אביב ביטוחיםביטוח נסיעות
מעניקים לכם את השקט ליהנות מכל רגע בטיול שלכם. סוכנותינו פועלת במשך שנים רבות מול חברות ביטוח גדולות ומובילות בישראל.
https://www.bitaviv.co.il/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
עקבו אחרינואנחנו ברשת
תוכלו למצוא אותנו ברשתות החברתיות ולעקוב אחרי העדכונים שלנו
Call Now Button




צרו איתנו קשר
פתח צ'אט
ברוכים הבאים,
במה אוכל לעזור?