א'- ה'09:00 - 17:00
כתובת:סחרוב 22 , ראשון לציון
טל:03-9797787
אנו ברשת

הכל אודות ביטוח למשרד ולעסק - אביב ביטוחים

7 במאי 2020

כל משרד ועסק חשוף לשלל סיכונים שיש לחשוב עליהם מבעוד מועד ולרכוש ביטוח יתאים שיכסה את כל הפינות. מדוע בית עסק ו/או משרד זקוקים לביטוח? אילו סכנות ואירועים ביטוחיים חשוב שתכסה פוליסת הביטוח? מה צריך לכלול ביטוח משרד או עסק ואיך דואגים שכל הצרכים החשובים ימולאו?

למה העסק שלך זקוק לביטוח?

  1. משום שישנם אין ספור מצבים שעלולים להתרחש ולסכן את הרווחיות של העסק, את שרידותו ואפילו את ההון העצמי שלך כבעל עסק.
  2. משום שעסק הוא לרוב מרכז החיים של בעליו, הוא מה שממלא את ביתו, הוא עורק הפרנסה העיקרי של משפחתו ואם חלילה קורה משהו ואין ביטוח שניתן להפעיל ולהציל את המצב, התוצאות עשויות להיות הרסניות והרות אסון לעסק, לבעליו ולבני משפחתו.
  3. כי עדיף להיות חכם ולהשתמש במנגנונן ההגנה המתוחכם שמציע עולם הביטוח ואשר מגן מפני סיכונים עתידיים ומפני מוקשים שעלולים להתפוצץ ולהחריב את הכל. מעל כל עסק, בכל רגע נתון מרחפים אין ספור סיכונים שיש להתגונן בחכמה ומראש בפניהם בדרך מיטבית.

אילו סיכונים מרחפים מעל העסק?

בכל עסק, בטח אם מדובר בעסק משרדי, יש היתכנות גבוהה להתרחשות מצבים שיפגעו ביעילותו, באחד העובדים או ברווחיות. בין המצבים הללו נפוצים המצבים הבאים:

  1. שריפה.
  2. הצפה.
  3. פריצות וגניבות.
  4. תאונות במקום העבודה.
  5. אובדן הכנסות.
  6. נזקי טבע, כגון, רעידת אדמה.

כל אחד ואחד מהמקרים הללו עלול לגבות מחיר כבד מבעל העסק, החל בשמשות שנופצו או נשברו ויש לחדשן, בציוד יקר שנהרס, במסמכים בעלי ערך שאבדו ויש לשחזרם, בחפצי אמנות רבי ערך שקישטו את המשרד ואיבדו מחינם, בכסף שנגנב או הושחת ובעולם שלם שהתעצב במשך שנים ובשל התרחשות בלתי צפויה פשוט קרס באופן שמאיים לסחוף את בעל העסק לאסון.

אז מה עושים?

פונים לחברות ביטוח ומתעניינים בכמה מהן בהצעות לביטוחים לעסק, ביטוחים למשרד ודומיהם. אם מדובר בעסק עם הכנסה ממוצעת שסך כל רכושו מגיע למיליונים בודדים (4 מיליון ש”ח) יש לבחור ביטוח לעסק (פוליסה משולבת למשרדים) שכוללת התייחסויות ספציפיות לעסק ולמשרד ומכסה את הצרכים שלכם ושל העסק. בין הצרכים הללו נכללים כיסויים מורחבים ואף שרותי חירום של 24 שעות ביממה, לרבות שרותי חשמל ותיקון תקלות אלקטרוניות ותקלות מחשב. תוכלו להרחיב קריאתכם כאן.

בבואכם לרכוש פוליסת ביטוח למשרד ו/או לעסק אנא הקפידו שהיא תכלול את כל הכיסויים הביטוחיים הבאים הכיסויים הבאים:

  1. כיסוי ביטוחי למבנה, לרבות כיסוי אש, הצפה וכדומה.
  2. כיסוי ביטוח לתכולה, לרבות ציוד אלקטרוני ובכללו ציוד נייד (גם מחוץ לגבולות המדינה), מערכות ממוחשבות, מאגרי מידע וכדומה.
  3. כיסוי ביטוחי מפני גניבות, לרבות, פריצות ושוד.
  4. כיסוי ביטוחי מפני פגעי טבע.
  5. כיסוי ביטוחי המתמקד בהכנסות ורווחיות ומפצה במצב של אובדן הכנסות ו/או אובדן רווחים.
  6. כיסוי ביטוחי המגן מפני מצב של צורך במתן פיצוי לצד שלישי שנפגע וניזוק בעסק, לרבות עובד (או אז יש צורך בביטוח חבות מעביד), לקוח או מישהו שביקר במשרד.
  7. כיסוי ביטוחי על רכוש וציוד, גם כזה שמחוץ למשרד, או בהעברה, לרבות הרחבה של כיסוי ביטוחי עבור כסף מזומן המצוי בקופה, או בהעברה למקום כלשהו, או בכספת.

פוליסת ביטוח בהתאמה אישית

אחרי שהבנת מדוע חשוב שיהיה ביטוח ייעודי לעסק או למשרד שלך והבנת מה חשוב שיכלול, זה הזמן בו עליך לפנות לכמה סוכני ביטוח ולקבל כמה הצעות והמלצות. סוכן ביטוח מקצועי הוא בעל ידע, כלים ומיומנויות שיאפשרו לו לתפור לך פוליסת ביטוח ייעודית המותאמת באופן אישי לך, לצרכיך ולצורכי העסק שלך בהתחשב במאפייניו וסגנונו. לא לכל עסק מתאימה אותה פוליסת ביטוח ואסור לך להסתפק במשהו “כללי”. חשוב והגדר מראש את צרכיו הייחודיים של העסק שלך בהיבט הביטוחי ועצב יחד עם סוכן הביטוח מענה הולם, מקיף ומתאים.

פרטי התקשרותצרו איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אביב ביטוחיםביטוח נסיעות
מעניקים לכם את השקט ליהנות מכל רגע בטיול שלכם. סוכנותינו פועלת במשך שנים רבות מול חברות ביטוח גדולות ומובילות בישראל.
https://www.bitaviv.co.il/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
עקבו אחרינואנחנו ברשת
תוכלו למצוא אותנו ברשתות החברתיות ולעקוב אחרי העדכונים שלנו
פרטי התקשרותצרו איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת
אביב ביטוחיםביטוח נסיעות
מעניקים לכם את השקט ליהנות מכל רגע בטיול שלכם. סוכנותינו פועלת במשך שנים רבות מול חברות ביטוח גדולות ומובילות בישראל.
https://www.bitaviv.co.il/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
עקבו אחרינואנחנו ברשת
תוכלו למצוא אותנו ברשתות החברתיות ולעקוב אחרי העדכונים שלנו
Call Now Button




צרו איתנו קשר
פתח צ'אט
ברוכים הבאים,
במה אוכל לעזור?